CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

My LiFe~


Slideshow

Wednesday, November 10, 2010

ManUsiA AkhIr ZaMaN~




homoseksual atau gay adalah suatu perkara yang dilaknat oleh Allah SWT. Menurut fitrah manusia, lelaki diciptakan oleh Allah adalah untuk berpasang-pasangan dengan perempuan. Allah berfirman: Dan segala sesuatu kami ciptakan berpasangan-pasangan supaya kamu mengingati akan kebesaran Allah [ADZ-ZHARIYAT,49]

seperti yg kita sedia maklum homoseksual dan lesbian ini adalah salah satu petanda dunia telah berada di hujung usia. manusia akan kembali seperti dizaman jahilliah iaitu tanpa rasa malu melakukan kemungkaran dan manusia akan berasa bangga melakukan kemungkaran di atas muka bumi ini seperti tanpa segan dan secara terang-terangan mendedahkan gambar bercium lelaki dengan lelaki atau perempuan dengan perempuan..Nauzubillah...

homoseksual dan lesbian ini dalam mirip dengan zaman kaum Nabi Luth. pada zaman tersebut kemungkaran amat berleluasa seperti hari ini. Dan akhirnya Allah menurunkan azab yang amat pedih seperti dalam firman-Nya:
Sesungguhnya kami diutus kepada kaum yang pendosa (kaum Luth), agar kami timpakan kepada mereka batu-batu dari tanah yang (keras) yang ditandai di sisi Tuhanmu untuk (membinasakan) orang-orang yang melampaui batas.[adz-zhariyat,31-34]

pada zaman sekarang, islam hanya pada nama. Jika diperhatikan pembuat maksiat,kemungkaran adalah individu yang mengaku dirinya islam. adakah dengan mengaku diri islam sudah menjamin dihari pembalasan sedangkan dalam masa yang sama melanggar apa yang dilarang oleh Allah Swt.

Apakah kamu beriman kepada sebahagian Al Kitab ( taurat ) dan ingkar terhadap sebahagian yang lain? Tiadalah balasan bagi orang yang berbuat demikian daripadamu, melainkan kenistaan dalam kehidupan dunia, dan pada hari kiamat mereka dikembalikan kepada siksa yang sangat berat. Allah tidak lengah dari apa yang kamu perbuat.[Al-Baqarah,85]

sebagai seorang islam, saya terpanggil untuk menasihati diri saya dan pembaca sekalian supaya menghindari perkara terkutuk ini. ini adalah untuk menjaga keturunan dan salasilah keluarga daripada tercemar dari perkara sebegini. jika tidak mampu berdakwah dengan perbuatan cukuplah sekadar berkata,jika tidak mampu berkata cukuplah sekadar dengan hati..yang baik dari Allah dan yang buruk dari diri sendiri..

WASSALAM..

14 comments:

HuLuBaLAnG AL-HaFiZ said...

selepas owner facebook tu bace blog ak ni..ni respon dari beliau..same2 kite pk jenis apekah manusie ini..dah dinasihati secara baik..di balas camni..

megah ko?
bangga bila ko buka pekung aku?
ko igt.
ko harus tahu.
sebab aku tahu ilmu agama ko tinggi.
n ko harus igt.
ape dosa membuka pekung org.
ape dosa mendedah aib org!

klu ko bijak.
ko bole je send sme dalil dalil n segala hadis yg ko post kt blog ko tuh dalam inbox aku.
tp ternyata ko neh bodoh.
ko patut bunag baju graduate tuh!
sbb ko x reti menggunakan pendekatan.
yeah!
selamat hidup dlm benci aku.
igt!
dendam aku pd ko xkan padam.
dendam smpai mati.

so klu rs ko cuba na jejak kaki dlm syurga.
jgn mimpi..
sbb lps ni, aku akan tarik ko masuk neraka sbb ko berdosa dgn aku.
tuhan dah cakap.
dosa dgn Dia boleh dia ampunkan.
Tp klu dosa sesama manusia, hnya manusia itu yg boleh ampunkan!

so, selamat hedup dlm benci aku!

HuLuBaLAnG AL-HaFiZ said...

reply by me:

nasihat..jika xnk diterima itu ak xleh ckp pape..tugas ak sebagai muslim da selesai..ko nk dendam sbb kemungkaran yg ko wat..tu ak sikit pown xtergugat..

dosa sbb menasihati muslim yg len??jahil btol ko ni..balik la ke pangkal jalan

knp ko rase diaibkan??sdgkan tu primary page ko..bkn personal pic ko..kalo ko rase malu..simpan GAY ko..jgn publish kat publik..sekian~

moga Allah membuka pintu ati ko untuk bertaubat

HuLuBaLAnG AL-HaFiZ said...

the gay said:

hey p**t*t! aku letak kt primary sbb aku tahu
hanya gay2 saje yg add aku.
sbb aku neh kureng nun str8.
ape aku na malu..?
sbb dorg2 neh paham aku.

tp ble ko da buat entry.
then ko heboh2kan.
maka aib tuh aku dapat.
dak2 str8 maki hamun bagai.
seblum kewujudnya blog ko neh,
aku tenang je.
xde masalah.
aku salute org2 yg nasihat direct kt aku,
ko jgn blagak.
klu na neshat.
guna saluran yg betul.
ko bole msg direct kt inbox aku.
perlu ke ko na hebah2kan kesah aku.

aku harap,
ko akan terus gembira sambil menghimpun dosa2 atas mengaibkan aku.
ko kena igt, ape janji Tuhan pd org yg x membuka aib org!
aku x pernah dpt penghinaan sehebat ini.
sumpah!
aku dendam dgn ko smpai mati!


motif?? adakah muslim disuruh utk membuka aib org lain??
pendekatan ape neh?
mazhab mana yg ajar ko tulis blog utk menghentam org len.
berbalik pd pangkal!
tak pernah ada kekerasan dlm islam!
ko kena igt tu!
bukak balik buku agama.
aku rs ko lg jahil dr aku.
cmne org yg ko ckp jahil neh boleh tahu cara2 nak hormat org!
cmne plak org yg celik cm ko x reti nak beradab dgn manusia lain.
s**t!

HuLuBaLAnG AL-HaFiZ said...

reply by me:

Apakah kamu beriman kepada sebahagian Al Kitab ( taurat ) dan ingkar terhadap sebahagian yang lain? Tiadalah balasan bagi orang yang berbuat demikian daripadamu, melainkan kenistaan dalam kehidupan dunia, dan pada hari kiamat mereka dikembalikan kepada siksa yang sangat berat. Allah tidak lengah dari apa yang kamu perbuat.[Al-Baqarah,85]

ko asek ckp dosa aibkan org..ko g la tye mane2 ustat kalo care ak ni berdose kat ko ke x..org kurang didikan agame cm ko ni mmg pk satu hale je...kalo org de otak dy akan berterime kasih sbb ade yg cbe menasihati..

cb ko phm ayt diatas..ko nk ckp pasal islam??sdgkan ko xikut sepenuhnye..ko tau ke islam tu wajib pesan memesan??ak bkn nk pesan kat ko je...sume2 gay yang bodoh kat lua sane pown ak nk pesan...

ko layak ke dihormat..sedangkan ko sendri xhormat diri ko sendiri..publish yang ko proud to be gay???then ngaku islam??ko kene mintak ampun kat sume org islam...ko tau nape??ko da memalukan agama kami...ko bleh wat cmtu??

jgn jd org munafik..yang berpure2 islam tp sebenarnye hanya pada mulut..perbuatan??jauh menyimpang dari ajaran sebenar..ape balasannye??neraka of coz..

"la iqrahafiddin"..tiada paksaan (kekerasan) dalam islam...ko pandai gune ayat tu..tp ko jahil ttg maksud ayat tu..ayat tu menunjukkan islam xmemaksa org bukan islam untuk masuk islam but once da masuk islam, individu tu kene ikut ape yang dilarang ape yg disuruh. macam ni la bile org xde agama berkata-kata tentang agama..sume ayat disalah erti..

dengan hormat org..ko da selamat??xdikira jahil??jahil hanya pada menghormati??cetek btol akal ko..kalo ko rase ko dihentam so itu mmg patut sebab ko menggunakan nama muslim..ape org kafir akan cakap bile tgk page ko??islam membenarkan gay??

jgn cemarkan agama kami!!

koko said...

sedihnye
blog sedih!
ahahahaha..
mengomen diri sendiri..
beb!
ade ke org na baca entry ko neh?
cm xde je.
ahahahaha.
sadis!

HuLuBaLAnG AL-HaFiZ said...

for your info..ak br je letak "jumlah pelawat" kat blog ni lepas ak pos entry ko..from 0 but now 63..not bad huh??
no need they comment my entry..juz read it..and knw wats the gay response...

enenshi said...

ala, al, ko dah nasihat, dia marah2 ko macam tu sbb dia takot ngan kenyataan yg ko cakap. yang penting ko dah nasihat. orang macam ni mmg tak taw halal haram dah...Allah Maha Adil...dia tahu ko betul

HuLuBaLAnG AL-HaFiZ said...

thx enen..same2 kite cube yang termampu untuk melindungi agama ISLAM dari dicemari

Kak nad said...

alhamdulillah..
hafiz.. thankz for your courage.. semoga Allah sentiasa bersamamu dalam menyebarkan dakwah.. tak sangka eh?
hehe.. tp, ak cam pelik jer nengok budak tu....

HuLuBaLAnG AL-HaFiZ said...

ape yg pelik dgn bdk tu???

HuLuBaLAnG AL-HaFiZ said...
This comment has been removed by the author.
Ahmad Fathi said...

Bodo ar natang budok tu, klu aku jupe kt ganu mapuh keras dh...
Wat malu negeri klahiran aku je base natang gay...
Baik tuko je Hometown tu jd UK ke, US ke...Bodo natang gay...

HuLuBaLAnG AL-HaFiZ said...

haha..fathi..kalo mu jupe dy..mu bedok je pale dy tu..wat malu ganu je..

Anonymous said...

Perlu untuk menjaga pengujian blog saya. Tidak bekerja seperti yang saya inginkan belum. Thx untuk tema tersebut. Mungkin ini akan mendapatkan tambang untuk terlihat lebih baik..